Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza nabór wniosków
w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 2) Dofinansowanie zakupu sprzętu i wyposażenia jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych”.
- Beneficjenci: Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Beneficjenci końcowi: Jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych
- Termin i sposób składania wniosków
Wnioski należy składać w terminie 28.12.2020 r. – 15.01.2021 r. lub do wyczerpania alokacji środków
Przygotowane wnioski należy składać:
- w wersji elektronicznej przez Generator Wniosków o Dofinansowanie („GWD”);
- w przypadku braku podpisu elektronicznego, oprócz przesłania wersji elektronicznej, należyzłożyć wygenerowany przy użyciu GWD wydruk wniosku.
Wniosek, o którym mowa w pkt. b) składa się bezpośrednio w kancelarii NFOŚiGW, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, albo przesyła drogą pocztową lub kurierem na adres:
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa z dopiskiem: Nabór ciągły „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 2) Dofinansowanie zakupu sprzętu i wyposażenia jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych”.
Dla wniosków składanych w formie pełnego wydruku z GWD przesłanego pocztą lub kurierem, za dzień wpływu uważa się dzień rejestracji (wpływu) ww. dokumentacji w kancelarii NFOŚiGW.
Wnioski, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
Wnioskodawcy będą informowani odrębnym pismem o wyniku oceny.
- Kwota alokacji na udostępnienie środków na udzielanie dotacji – 16 mln zł
(na rok 2021).
- Informacja o koordynatorze programu wraz z nr telefonu:
Leszek Tokarczyk, 22 45 90 104, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wszyatkie dotumenty programu znajdują się na stronie internetowej: