Kłomnice, dnia 04.06.2024 r.
SFR-FZ.042.35.2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł netto (art. 2, ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2023, poz. 1605 z późń. zm)
Gmina Kłomnice kieruje zapytanie ofertowe na świadczenie usługi koordynowania projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice” w ramach powierzonego grantu dla numeru wniosku FERC.02.02-CS.01-001/23/1214 oraz Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy
- Zamawiający:
Gmina Kłomnice
42 – 270 Kłomnice
- Strażackiej 20
NIP 9492138802
REGON 151397983
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi koordynowania projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice”, nr projektu FERC.02.02-CS.01-001/23/1214
- Liczba osób przewidzianych do wykonania zlecenia: 1 – 2 osoby.
- Ilość godzin objętych zamówieniem:1200h (24 miesięcy średnio 50 h).
- Zakres zamówienia obejmuje:
- planowanie i organizowanie działań projektowych,
- tworzenie dokumentacji projektowej,
- monitorowanie i koordynacja działań,
- kontrolę wyników,
- zarządzanie realizacją projektów od strony finansowej
- realizację zadań w projektach zgodnie założeniami wniosku o dofinansowanie oraz zasadami realizacji zgodnie z regulaminem naboru,
- realizację zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach,
- koordynację prac członków zespołu projektowego,
- wybór podwykonawców do realizacji zadań w projektach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- nadzór nad realizacją,
- przygotowywanie umów, dokumentacji rozliczeniowej,
- prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,
- zarządzanie ryzykiem w projektach.
- Harmonogram realizacji usługi zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
- Miejsce realizacji zadania:
Zamawiający wymaga, aby usługa koordynowania była świadczona stacjonarnie w Urzędzie Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice oraz pracy w formule zdalnej tzw. ”home office”.
- Termin
Usługa zostanie zrealizowana w okresie 01.07.2024 - 30.06.2026 r (włącznie).
- Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
- Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne do podjęcia pracy w charakterze koordynatora.
- Realizacja zadań zgodnych z przedmiotem zamówienia.
- Przygotowanie harmonogramu pracy (dokument wymagany po podpisaniu umowy).
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.
- Wymagania w stosunku do ofert
- Kompletna oferta na realizację świadczenia usługi jako Koordynator projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice” powinna zostać złożona na FORMULARZU OFERTOWYM załączonym do niniejszego zapytania.
- Kryterium oceny oferty: 100% cena
- Za najkorzystniejszą zamawiający uzna tą spośród ofert ważnych i kompletnych, złożonych w wymaganym terminie, której cena będzie najkorzystniejsza.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych oraz zmiany dat realizacji przedsięwzięcia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny oferty
- Kto może złożyć ofertę
- Oferty mogą składać osoby prywatne oraz firmy.
- Osoby/Firmy przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać/spełniać warunek:
W przypadku osób: wykształcenie i/lub doświadczenie zawodowe umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia (weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3).
W przypadku firm: brak zawieszonej dzielności w przeciągu ostatnich 12 miesięcy
- Termin złożenia oferty cenowej – oferty należy składać w terminie do dnia 14.06.2024 r. w Urzędzie Gminy w Kłomnicach,42 – 270 Kłomnice ul. Strażacka 20 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy Zaproszenia do składania ofert na świadczenie usługi koordynowania projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice”, bądź przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Osobą uprawnioną do porozumienia się z oferentami jest:
- Karolina Gonera – Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
Załączniki:
- Załącznik nr.1 – Formularz ofertowy;
- Załącznik nr.2 – Szablon umowy;
- Załącznik nr 3 – Wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia (CV, Certyfikat/Zaświadczenie/Dyplom potwierdzający posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z ostatnich 3 -5 lat);
- Załącznik nr 4 – Deklaracja RODO;
- Załącznik nr.5 – Ewidencja Czasu pracy;
- Załącznik nr.6 – Wzór Szablonu Dotyczącego Harmonogramu Pracy;