Wiadomości dotyczące gminy Kłomnice

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości poniżej 30 000 EURO (art. 4, pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)

Zapraszamy do składania ofert na wykonanie opracowania niezbędnych analiz w formie studium wykonalności-na potrzeby wniosku aplikacyjnego dla projektu  pod nazwą „Zagospodarowanie zdewastowanej przestrzeni publicznej w centrum Kłomnic-tzw „Pasternik” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych dla poddziałania 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych- wsparcie działań wynikających z Lokalnych Strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie

  1. Zamawiający:

Gmina Kłomnice

  1. Strażacka 20

42-270 Kłomnice

tel. 34/3281 122,

fax 34/3281 121

  1. Nazwa projektu

„Zagospodarowanie zdewastowanej przestrzeni publicznej w centrum Kłomnic-tzw „Pasternik”

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie opracowania niezbędnych analiz w formie studium wykonalności- na potrzeby wniosku aplikacyjnego w ramach projektu „Zagospodarowanie zdewastowanej przestrzeni publicznej w centrum Kłomnic-tzw „Pasternik”

     

Zakres zamówienia obejmuje:             

  • opracowanie szczegółowej diagnozy, analizy strategicznej i zasad horyzontalnych
  • stwierdzenie komplementarności projektu i jego powiązań z innymi projektami
  • uzasadnienie spełnienia kryteriów dostępu
  • analizę instytucjonalną, prawną projektu i wnioskodawcy
  • analizę pod kątem utrzymania celów i trwałości projektu
  • przeprowadzenie testu pomocy publicznej
  • analizę techniczną
  • analizę specyficzną
  • analizę finansową
  • analizę wrażliwości ryzyka
  • wskazanie mierzalnych wskaźników projektu
  • wskazanie powiązań ze strategiami
  • opis realizacji zasad horyzontalnych
  • przygotowanie analizy finansowej
  1. Opis obliczania ceny
  • Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  • Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
  1. Kryterium oceny ofert:
  • Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
  • Cena oferty będzie oceniona według następującego wzoru:

Wartość punktowa (do dwóch miejsc po przecinku) = (cena najniższej oferty/ cena oferty badanej) x 100

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
  • Termin wykonania zamówienia: do dnia 24.10.2017
  • Studium wykonalności należy dostarczyć do siedziby Urzędu Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice
  1. Termin składania ofert – oferty należy składać w terminie do dnia 25.08.2017r.
    w sekretariacie pokój nr 103 Urzędu Gminy w Kłomnicach, przy ul. Strażackiej 20,
    42-270 Kłomnice, bądź przesłać faxem (tel. 34/3281-121) lub e-meilem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Osobą uprawnioną do porozumienia się z wykonawcami jest:

Michał Łągiewka  – pokój nr 201, tel. 34/3281 122 wew. 119

Załączniki:

  1. formularz ofertowy

Pełna nazwa i adres firmy

Wójt Gminy Kłomnice

  1. Strażacka 20

42-270 Kłomnice

OFERTA

Nawiązując do zaproszenia, do składania ofert na wykonanie opracowania niezbędnych analiz w formie studium wykonalności- na potrzeby wniosku aplikacyjnego w ramach projektu  pn. „Zagospodarowanie zdewastowanej przestrzeni publicznej w centrum Kłomnice- tzw „Pasternik” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla Działania 10.3 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych dla poddziałania 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych- wsparcie działań wynikających z Lokalnych Strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia na kwotę:

cena netto: ..................................... (słownie: ...........................)

VAT: ........ % w kwocie .....................

Cena brutto: .....................................

  1. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia jest ceną obejmująca wszystkie koszty
  2. Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do 10.2017r
  3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze wszystkimi uwarunkowaniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
  4. Akceptuję warunki zamówienia i nie wnoszę do niech zastrzeżeń oraz zdobyłem konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia.

.............................. , dnia ...........................            

                                                                                                                                   

…………………………..……………………

podpis oferenta uprawnionego do składania ofert